Kampung Here I Come:)

7:06 PM

Assalamualaikum

I just came back from my village at Yong Peng, Johor. Let's see the picture that I have taken from there. In addition, I got many experiences such as I learn how to repaint the walls of home..




Best thing: Toilet at outside of home

Budak2 Jiran sebelah:)

Kitchen from outside..Dapur masih kuat:)

Perigi:) Tapi tak pernah mandi darii situ

Kandang AYAM.. besar2 mcm umah ek??

Potret lama lukisan sibling emak

Ruang tamu..

Piala tahunan Sekolah sibling emak..banyak ..kalah saya tau

Scenery on the morning, pagi2 dah ada lori limpas...

Tangga..tempat chit-chat:)

Saya tu pakai jaket Malaysia..macam wartwan pulak eh?

Found cat di kaki lima...alim2 kucing tul

embah tersayang:)

Nah mampos kau lalat..sape suruh datang umah:)


Scene waktu pagi...lengang jugak..

I hope you enjoy see the picture. Don;t let your grandparents alone, they also want a love from us as grandchild. Best duduk kampung:)

wassalam

You Might Also Like

0 komen kalian

Popular Posts